> expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Monday, September 05, 2011

SakaaaaaaaaaaaaaaanLAH sangat!

Sakannnnnnler sangattttt....kankankankankan??
Sampaikan dah dalam kereta,dah nak masuk senja raya pertama barula nak tersempat bergambo satu family!Macamler family members family ni ghamai norrr kan?


image

Layankan...!
Encek lola gatai..orang pakai songkok,dia pi belasah pakai cap!
Yang si danial biasa dahh dengan muke pose senget diatuh.
Nampak macam budak bujanglah pulak masa dia pose cenggini...
Ini pun sebab duk hadap jem kat Chow Kit masa petang raya pertama haritu.
Sempatla bergedik bergambo kejap..kalo idok.
Tadekla gamba raya tahun ni kottt
En.lolala..ni.
Gedik ajak jalan2,round KL..bosan katanya dah sehari melepets kat umah mak aku.
*Yerler..kalo kat Pilin idokler bosan..kan?..huh DASAR*
Jalan punya jalan sekali jemm daa kat tengah2 Chow Kit.
Musykil kejap.Balik beraya ke idok orang2 KL neh??Ruper2nyer geng2 indon,myanmar same bangla buat per'sidangan'lah...patutla pun sesak.

Ehem2..tema baju raya mak tahun ni MERAH uuuols!
Ala2 marah gitew..
Tapi marah2 setok manjer2 jer..sebab merahnyer idokler cukop menyala yeooop!
Ahahaha padehal nak kasik macing dengan baju kurung mak yang berbunga merah tu..hehe
Ha...uolls tema kaler hape pulok tahun ni??

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget

SAYANG KAMU JUGA

SANA,SINI,SITU,SINUN!