> expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Sunday, September 25, 2011

Gred A1 kottt

Semalam mak turun ke Kulim nak jumpa en.lola.Drive berdua aja dengan si danial.Malas nak naik bas.Campor tolak macam lebih kurang ja cost kalo drive kendiri.Pastu tak terkejar2,so driveler kome 2beranak semalam.Bertolak dalam 1.30ptg,berhenti makan kejap dekat Tapah,jejakla kami kat Kulim pukul 6.Pencapaian baru!kurang 5jam oke...hehe

Ni da otw balik KL.En.lola mendrivekan kami balik.Sampai KL kang malam sikit dia amek bas untuk balik Kulim...bole?Biasala kami..PJJ  pandai2la carik ruang tuk  spent Q time sesama...

Ni tadi macam seselalu,sebelum balik KL R&R Sg Perak adelah port yang wajib disinggah untuk dapatkan stok jambu batu tadek biji peberet.Nampak mangga muda,then ada pulak kelibat kuah rojak mak bee.Terliur kejap jadinya.Tergodas punya pasal cekaula 3 biji mangga muda yang regenya 3 hinggit sebijik and paling best kuah rojak mak bee,RM5 ngko! Terasa kemenyesalanla pulak..adehh.Kene ketuk,baeeeek punya!

1 comment:

DaZzlingLilLy said...

uish mahalnya peniaga tu jual kuah rojak mak bee tu..tapi mahal pun takpe sebab sedap kan..puas hati..

Post a Comment

There was an error in this gadget

SAYANG KAMU JUGA

SANA,SINI,SITU,SINUN!