Yang pertama untuk si kacak!

Salam korang!Salam Ramadhan!

Cepat betul masa berlalu...sedar tak sedar Ramadhan dah pun kembali.Aku been a bit busy lately neh.Since khamis haritu tak menyempat sempat nak menghapdate.Dukla melayan 2nd league kelayakan WC,Malaysia vs Singapore dengan si Danial sambil mem'bakor' secara marathon untuk berjualan masa Jumble Sale kat opis aku pagi Jumaat tu.Terjerit2 macam sawan 2 beranak kat umah malam tu.Tapi kesudahannya hampa.Takpala bukan rezki.Nak2 pasukan lawan tu main kotor..redhokan aja...

Tak cukop tido.Dah macam zombie aku 2-3 hari pastu.Manataknya,setel Jumble Sale,mezasskan diri ke Kulim on Sabtu esoknya.Drive sendirik lagi,for the 2nd time okeh.Harini barula free sikit.But still kerja kat opis tak kesudahan...seperti selalu.Penat toksahla cakap.Mengantok lagila.MENGGILA oke!

Eventhen,benda yang paling menggembirakan and in a way buat aku jadik syahdu was DANIAL BERJAYA BERPUASA separuh hari semalam!Dari pagi sampaila balik sekolah jam 1.Alhamdulillah!Dahla tak bersahur...memangla dasat anak bujang aku tu.Ada gak yang diwarisi dari aku..Determination!Harini,aku kejutkan si kacak tu sahur..tapi mengantuk katanya.Teguk segelas air n suku cawan susu coklat dutch lady ja yang mampu.Then,dia pi tido balik.

Harini ada peksa penilaian kat sekolahnya.Harap2la si kenit tu oke.Cayok2 danial.Ibu tau Danial bole buat and bole bertahan sampai pukul 1.Nanial sabar k...

Comments

Popular posts from this blog

I HEART Bali - Romantica D'Amor Dinner and our last day of jalan2!

1st Annivesary@Konsert Gemuruh Double Trouble!Part2..n abesh

Missing..