Time's UP!

Salam Jumaat korang!

Pagi2 buta tadi sebijik *eh sebijik ker..?* SMS masuk ke henpon aku...

"Aku kat labour room dahhh.Ko doakan aku ehh.Baiii babe!"

Bley..?
Sempat lagi tu ber"siaran langsung" dari labour room Sunway Medical Centre kawan aku,
si pecinta pink yang sorang tuh!Taula kat sana dapat wifi pree..kan?
Tak kesahla mumi..as long as ngko happy,sehat..layankan.
Mak ALWAYS mendoakan yang baek2 untuk kengkawan mak.
Nak nak BFF mak macam ngko weh!
"Hoping everything went smooth and well for you dear friend.
Can't wait for your 4th lil' angel to arrive!
All the best babe!"

Si kenit elly yang boooolat!


LATEST UPDATE 
Buat semua yg mengenali cik puan elly,on behalf of 'tuan tanah' saya nak membagitau yang cik puan kita neh dah selamat melahirkan baby girl yang 'cute' mcm mama dia seberat 3.4kg,pada jam 10.55 di Sunway Medical Centre pagi tadi.Alhamdulillah,both baby & mamanya r doin' fine ^__-

Comments

Popular posts from this blog

I HEART Bali - Romantica D'Amor Dinner and our last day of jalan2!

1st Annivesary@Konsert Gemuruh Double Trouble!Part2..n abesh

Missing..