Tak keruan

 Assalammualaikum korang.

Puasa tak hari ni?Jangan ngelat k tetua cenggini adelah SUPER buruk melampau kalo korang tak posa nak kasik alasan yang tak masuk akal kenapa tak bley nak posa.Malu sikit ngan adik2 kecik yang gigih tahan lapa tu k.

'Countdown' for sure dah mula hari ni..(la kott)Mana2 pun hadpet cerita persiapan raya sokmo.Aku..?Ntahla,macam last2 yearla kot.Macam entri yang sebelum ni jugak.Sederhana.Ala kadar.Tak datang lagi feel nak beriya2.Ntahla maybe cos en.lola tak ada kat sini.Or just maybe...aku aja..Ntah.

2-3 hari lepas aku membakor.Niat di hati tahun ni nak bagi MIL,SILs sama mak aku sorang sebalang Cornflakes Kukis yang aku buat.And maybe kek batik same DFCC akutu pun.Tengokla yang mana terlarat,yang mana sempat.Kukis untuk mak2 punya,aku dah setelkan.Siap dah berantor balik kampung.Kek2 kena fresh so next weekla kott aku mengantor.Insyaallah,siapla nanti.


Tadi pagi aku dapat call dari kawan opis.Nak mengorder ciskek untuk dibuat makan raya.2 bijik sekali plak tu.^_^ Wahhh seronok kemain!Kebetulan pulak sebelum pi keja tadi lepas sahur sempat aku membakor sebijik.Tiba2 teringin pulak nak makan beluberi ciskek untuk berbuka nanti.Elok siap bakor terus aku masuk kat dalam fridge.Blueberry topping pun tak letak lagi.Tatau macamana ghupe kek tu balik nanti..Tengok jala nanti.

Aku pun tak paham apa yang aku duk melalut dari tadi ni.Nak cerita apa sebenarnya senaaaah ooi.NTAH.Mak tensi kot...Duk rindu kat laki.Lepas tu tensi pikir dah nak dekat raya then macam tak buat kebenda pun yer jugak kott??Hmmmm..bilala agaknya dapat berpuasa sama2,get prepare raya sama2 n buat semua sama2 ni en.lola????BOSAN  tahap petala langit ke lapan blas dah rasanya!

T_T
Huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Comments

Popular posts from this blog

I HEART Bali - Romantica D'Amor Dinner and our last day of jalan2!

1st Annivesary@Konsert Gemuruh Double Trouble!Part2..n abesh

Missing..