Patchi ker Pacik?

Aku terima hamper ni on behalf of MD's punya P.A last jemaat.Since Datuk tadak for 2minggu pi umrah and his P.A pun bercoti panjang...so aku simpankanla kat tempat aku temporary...


Dah namanya hamper,aku letakla kek ateh meja...And as usual,seperti seselalu n tetiap hari pun meja aku akan dikunjungi oleh setap2 yang menghantar dokumen berlonggok2 for boss aku punyer signatory n approval.N setiap sorang yang mai datang tu jugakla dukla terhuyo2,teringin kat cekelat jenama Patchi neh.

Yang sorang mai dukla kata.."Sedaap giler weh cekelat neh" Sorang lagi si ibu mengandung pun terliuq sama.Adeih tak sampai ati pun ya.Tapiiii bukan mak punya hamper nyah...T_T hampa k.But against all,orang duk patchi sana,patchi sini..yang aku duk still blur...PATCHI??Apakah??Best sangatkah Patchi neh???Tak penah dengar pun nama dia... -________________-  K.G.com sungguh......kan??

Tapekla..aku pi gugel sattttt menatang kobondoeih paci neh!Daaaa

Comments

Popular posts from this blog

I HEART Bali - Romantica D'Amor Dinner and our last day of jalan2!

1st Annivesary@Konsert Gemuruh Double Trouble!Part2..n abesh

Missing..