Mentor Mentee

Salam ujung minggu korang!

Masak ker beli untuk bokak posa ni hari?...Aku?Hehe weekend2 cenggini pi 'mengadu naseb'(read: pi berbuka)  kat umah makler..hahahahahahah padehallll!Tapi idokla dengan 'tangan kosong'..kan.

Ni hari spesel sikit,si acu yang duk membizis dengan bisnes online dia kat FB tu mintak aku mengajor cara2 nak membuat DFCC aku yang TERhangat(lah sangat!) di pasaran tu.Sooo terjadikla mentor terjun aku ni hari...


Nila hasil keterlebihrajinan kami ni hari.


Puding Jagung ni totally 'air tangan' aku.Antara peberet yang dah lama aku tak buat.Peberet adik laki aku neh.Saja buat manis mulut masa buka jap lagi.Mo kasik meriah.Best kott kalo makan ramai2..kan?


Nila Devil Food Chocolate Cake (DFCC) hasil 'pukulan' si acu and dihias jadik cun melecun oleh aku.ahahahahaha.Danial yang tak pose dah test,seeeeeedap katanya!^_-


Bukti yang si acu gigih memukul DFCC nih for the first time ever dalam idop dia!GIGIH oke.Tengokla saper sifu dia kan....?*nak jugak* Senang jer pun sebenarnya nak buat.Antara ko rajin ngan malas jer la pun.

Oketu ja nak citer.Selamat beriftar geng!

Comments

Popular posts from this blog

I HEART Bali - Romantica D'Amor Dinner and our last day of jalan2!

1st Annivesary@Konsert Gemuruh Double Trouble!Part2..n abesh

Missing..