Barang cantek

Salam korang!

Countdown oouh countdown.Kebosanan dah sampai level 'kepala' dah kott.SANGAP wehh!Aku rasa bukan aku sorang ja kott yang rasa cenggini.Konfem ah.Semua hati dah takda kat keja dah...kan?Masing2 tengah feel menunggu tiem jer nak bercuti...kan?Aku pungggg T_T sok last day aku sebelum seminggu bercuti seminggu.Cuti amek 2 hari jer pun,yang lain cuti free lor...


Tengah2 menjadik posto (read:posmen) kontrek pagi tadi,ternampak sampul duit raya yang santek ni.Dah kenal dah bank mana punya.Cantik..kan?Aku kenal dengan sampul ni since aku keja dengan Siemens dulu.Masa first time dapat dulu...punyalah jakun!Yerla tak pernah jumpa yang cantek cenggini.Pastu derang bukan guna kertas biasa tau.Kertas yang Deutsche Bank guna ni seakan2 thailand silk gituk.Bersinar2,kilat2 yuh!Kelassss kau maria!*tetiba*.Since that kalo nak raya..mestila tak mo miss.Kalo bole nak sampul yang Deutsche Bank punya ja!Tapi memang TAKKKK la kan?Berebut kott.Benda cantek,barang baeek.Ceeeeeeeeeeeeeepat jer kena sebat.Dapat satu pek pun jadila.Ni tenga berkira2 lagi nak simpan ker nak kasik orang bole???

Pagi tadi jalan kat NKVE,trafficnya still sama jer.Sesak.Melampau2 seperti seselalu.T_T Ramai still keja lagi harini...kan?Tapi yang pasti semalam adelah hari kuih raya sedonia kat opis aku cos esok dah ramai yang mula bercuti.So harusla men'deliver' kepada yang sepatutnya.Macam2 jenis kuihla yang bersidang kat opis ni.Berjenjeng2 masing2 mengangkut balik.

Korang cuti lama ker?
Ouuuh apadaaa aku duk merapeks dari tadi.PENIN..runsing!Huwaaaa cepatla jumaaat!

-_________________-

Comments

  1. Cik puan apple... masih ada lebih x sampul2 ni... cntik laaa... klau dpt skeping pun jadik la... hihihiii nk kumpoi :D

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

I HEART Bali - Romantica D'Amor Dinner and our last day of jalan2!

1st Annivesary@Konsert Gemuruh Double Trouble!Part2..n abesh

Missing..