FASTfood ker LEMBABfood!grrrrr

Al-kisah kejadian di waktu makan tengahari tadi.
Aku adelah super 'bengkek'.(read: bengang)
Dah ala2 terkocoh2.Nak cepat so optla for fastfood.
Sebab?
FAST foodla.
Konfem FAST serba serbi....kan?
Kalo tanak,tamo yang FAST aku bole jer melepet kat warung mamak,kopitiam or restoran yang kena mengamek menunggu order,yang sah2 idok dipanggil FASTfood..kankankan?
So LOGIK latu kan?*berapa kali kan daa*
K fine.
Then korang imagine.
Aku ngan gepren aku sampai kat kepci Subang Parade tu by 1.20pm kami start beratur.
Q adela dalam 3 orang kat depan.
Diulangi eh.
Kiterang pi FASTfood.
Cos umumnya tau makanannya adeeerla FAST cos dah ready made tinggal nak hangkut jak.
Self service..kan?
Then kalu korang jadik aku,agak2 menyirap,berasap tak....bila kena menunggu almost half an hour just for korang punya lunch yang SELF SERVICE kat FAST FOOD?????
1.45pm oke.Baru sampai turn kami!
Habeih nak makan lagi...?
Aper ingat main telan semua hape??
FAST kah cenggini??
Grrrrrrrrr.SENTAP oke SENTAP!


Comments

Popular posts from this blog

I HEART Bali - Romantica D'Amor Dinner and our last day of jalan2!

1st Annivesary@Konsert Gemuruh Double Trouble!Part2..n abesh

Missing..