Bertabahlah..

Assalammualaikum korang..

Harini walopun idok berjaya men'yahur'kan diri aku tetap gagahkan diri untuk teros ganti posa.Salah sendiri.Alarm kat henpon yang 2 bijik tu dah melalak2 bagai nak rak.Tapi ape yang aku buat?Kasik dia snoozing lagi soploh round and sudahnya menjejak ke pukol nam.So assalammualaikumla untuk sahur.

Apepun jadik aku kene proceed gak pos ani hari.Dah tak banyak masa perrr.Dala aku ni liat part menganti2..so sementelaah tengah ada semangat baeekla aku teruskan.

Aku okey ja sebenarnya kalo tak sahur.Alhamdulillah.Badan 'banyak bekalan' so tadak halla kot..hehe Ala lagipun kita bukan budak2 lagi.Da tua bangka macam gini kalo nak kasik alasan tak sahur dats why tak posa adelah SANGAT TAK BOLE DITERIMA PAKAI oke.So please.Tadak lagi orang mati cos tak sahur n berpuasa sehari...kan?So dunla make unnecessary scene eh.Buroks.

The thing is that aku takla rasa lapar or dahaga melampau.Yang jadik masalahnya,menguap da lebeh pat ploh kali.Mata ya rabbi berat nak mamp*s!Macam ada tali tangsi tarikkk ngko!Sudahnya aku bukak lens and ganti pakai spek aja.Memang selalu aku macamtu.Kalo agak2 ngantuk selalu punca kat lens ar.Mata letih,summore pakai lens mata kurang bernapas dats y mengantok.Teori akula pun.So oke sikitla da tuka pakai spek.

Tapi elok ja lepas aku balik dari keluar lunchtime tadi,pi Bake with Yen kat Taman Megah sat setok up barang membakor kat tengah2hari terik..masuk ja opis yang sejuk membeku ni...kepala aku pulak jadik sakit.Mencucuk2!Adeih..dugaan 1st day berposa gantila ni gamaknya...Bertabahla wahai cik puan apel.2 jam ja lagi...eh salah.Pat jam ja lagi..ha?Pat jam?Huwaaaaaaaaa

Comments

  1. oh..sama! aku pon tak sahur..tiba2 bangun pukul 6.30 pagi...
    tapi gagahkan diri jua..kalo tak.. ada yg tak abis ganti la karang..
    tak lapa juga..ngantuk juga.. nak tanggal contact lens kang..meraba-raba lak aku sebab tade spek sebab dah 2 spek adelah dipijak.. haha!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

1st Annivesary@Konsert Gemuruh Double Trouble!Part2..n abesh

I HEART Bali - Romantica D'Amor Dinner and our last day of jalan2!

Missing..