Benda yang paling simple yet best

Assalammualaikum!


Mojo untuk aku berblogging secara tegar mulai pudar sikit demi sikit atas sebab musabab yang aku sendirik kurang pasti.Yang pasti,yang konfem lagi sohih benda yang aku suka na nak buat sekarang ni adelah makan,masak,membakor,tengok tivi n men game Angry Bird di samping membesarkan badan yang sedia ada gend*t neh.Haih.Dah tahap masalah negara dah aku rasa cos seluar dah banyak ketatttttttttttttttttttttttt!Huwaaaaa.*Hantuk kepala sendirik sekarang*

Ah dulik.Tak lame lagi pose kankankankan *kaber line*
Rini aku nak share ngan korang satu recipe home made yang pada aku tak patut kata taktau nak buat.Senang giler.Antara ko tu memang pemalas or buta rasa ja yang memang tak jadi or tak kan terbuat. *tetibe* Kalo bosan2 hujung minggu taktau nak makan apa..Aku rajin menggoreng yang ini..


Spagheti Goreng ala cik appledia

Takda nama specific.Cos biasa2 ja.Sedap n mengenyangkan.But ikut tekak akula.Mungkin tekak ko rasa macam hampeh.Tapi aku peduli hapa.Aku yang nak makan.Aku rasa sedap,berulang tambah n laki aku suka *tetibe* biorla...kan.Aku tak 'usik' ko...kot? *oke,dah meroyan,sile abaikan part yang ineh*


Recipe dia simple n senang giler.Kalaula si danial 'layan' menda alah ni, kanker senang idup??*beranganlakau* Nanti rajen aku upload recipe dia eh.Till aku rajin...daaaa

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

I HEART Bali - Romantica D'Amor Dinner and our last day of jalan2!

1st Annivesary@Konsert Gemuruh Double Trouble!Part2..n abesh

Missing..