To whom it may concern

Things and stuffs been 'happening' for quite sometimes now.Actually dah lama pun.Isu yang da nak lapuk.Yet tak pernah pun lagi ada perubahan.Di takuk yang sama,biarpun bulan dah berganti tahun.Walaupun umur makin menginjak.Dari budak sampai dah layak nak jadik mak budak.Ntahla.Aku spesies yang malas nak memekak.Malas nak buat bising.Dah penat aku tegur.Dah berbuih mulut cakap.

STILL,walau macamanapun yang aku buat,yang aku cuba kalau 'YANG SEPATUT'nya tak mau berubah.Masih duk perasan,still with the "i've done nothing wrong" punya attitude...memang HAREM la.USELESS.POINTLESS.Definetelyla status quo.Pada aku,style aku,tak kisahla kau tu siapa,umur berapa,buat apa,kat mana2 punlah.."Action speaks louder than words".PERIOD.Jangan hanya pandai nak ber'DEBATE',menjawab but the fact that kau hanya tau BER'CAKAP KOSONG'.Tak da hasil.No action.KOSONG.

Dunia ni makin maju,hidup pun dah makin 'GILA',kalau kau masih nak pertahankan pendirian,stand  kau yang "NTAH HAPA2" tu..aku taktaula what would you turn into.How would you survive.Life kau masih jauh dowh,'perjalanan' kau panjang giler kat depan sana'.PleaseLAH.Jangan jadik bang*ng sangat.WAKE-UP.Sedar diri.Jangan nak 'HIDUP DALAM DUNIA' sendiri!And most importantly,ENOUGH of ur SELFISH!Stop asking WHY,WHY,WHY...instead ask yourself WHAT CAN YOU DO TO MAKE THINGS BETTER!

"Stop pointing n blaming others on sh*t that happened n caused by you,yourself.Grow up!N please stop whining and complaning like you have been victimised or ignored by others.Instead,look deeper to what have u done throughout these years n what effort did u put in,to make things better!For god sake you are 20 already!Remember,what goes around comes around.If you want people to be nice to you,treat people nice FIRST.And if you want to be treated as an adult,ACT LIKE ONE!"

Comments

  1. wt bodo je ngn orang mcm tu...
    jenis cerdik xleh tumpang,bodoh xleh nk ajar...
    hehhehehhe...
    Celoteh Abg's

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

1st Annivesary@Konsert Gemuruh Double Trouble!Part2..n abesh

I HEART Bali - Romantica D'Amor Dinner and our last day of jalan2!

Missing..