Dah selamat!

Salam..hi korang!
Aku da selamat 'jejak' tanah air semalam.
Flight landing baeeek punya pukul 12.05 a.m.
Yang kelakarnya sampai2 ja KL,dedua laki bini mengagau mencarik mamak.
En.Lolala yang beriya.
Si danial tinggal lagi kat rumah totuknya.
Kan dah tengah malam,tengah nyenyak tido si kenit tu.
Kalo di gerakkan tido,takut mengganggu ngamok pulak kang kalo diajak balik tengah2 malam buta malam tadi.
So we decided,pagini baru nak jemput balik.
Amek kunci rumah zassss ke Mamak Syed kat danau,lapo katanya.
Lawak.
Roti canai dengan teh ais jugak yang dicarik2 walopun pi negara orang yang katanya antara yang tercantik di dunia!
Dasar orang mesia giler mapley..kan?
Hehe
Sebelom aku cerita berjela pasal trip aku yang ini aku nak 'sneak peek'kan cerita last week yang dah basi ni dulu kat korang,which is...



ADIK AKU DAH KAWIN!
Yupe the one yang aku penah up story kat sini dulu.
Alhamdulillah....semua berjalan as planned.
On last jumaat petang derang nikah,sabtu opkosla majlis kat rumah pengantin pompuan.
Walopun ujan quite lebat pada pagi hari ahad bila kenduri kat rumah aku haritu..
Every went smoothly as planned.
Happy giler mak aku.
Paling best....ker tak best?DULIK.
Aku buat kek untuk sesi memotong kek kat umah aku.


Walopun tak se'grand' or yang sebenarnya sememeh takleh lawan kek yang kat umah pompuan TETAP kek itu dibuat ikhlas,dari sorang kakak untok adeknya yang nak bersanding..
sobsobs..tersyahdu jap *LEMPANG*


Okeh cukop dulu kot.
Aku nak gi amek danial
Sok lusa or kalo sempat petang kang,aku kasik cerita detail berjela.
Buat yang bekerja harini....bertabahlah!
Mwuahahahahahah..jaat tak aku???
Cos aku cuti SEMINGGU hehe
Syiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiok giler!
Tapi lepas coti ni aku nagesla cos cuti dah tinggal nyawa ikan T_T
Dulik.
But still,tata korang.
Rajin2 keje okeh!
Mwahahahah

Comments

Popular posts from this blog

I HEART Bali - Romantica D'Amor Dinner and our last day of jalan2!

1st Annivesary@Konsert Gemuruh Double Trouble!Part2..n abesh

Missing..