Bertandang

Assalammualaikum!
Harini aku nak sambung cerita kawin adik aku yang dah basi hampir kelupaan haritu.Aku up gamba2 semata kasik jamu mata korang eh?

Untuk yang maybe blur cerita kawin yang mana,pi godek kat sini eh.FYI,ni adelah majlis bertandang.Which was held kat rumah mak aku.Initial plan was nak buat kat dewan macam aku dulu.Tapi tadak rejeki,semua dewan keliling area Bt 6 tu dah fully booked.Al-maklumla cuti sekolah tengah tahun.Setendedla cenggini.So nak,tanak buatla kat umah.Ada issue sikit masa  wedding adik aku neh.Kesian dia.Aku pun bengang,cam harem jek.Dahla kita recommend dia,dia plak wat t*aik!Ishhhh,nasibla lauk ko sedap,kalo tak......hish!


Cantikkan pelamin anganku musnah neh?
Ala fairy2 gitu.Suuuuwit banget...

Adik aku appoint wedding planner yang sama macam time aku kawin dulu.Semuala nak ikut aku.Ahahahahaha,nak buat camana..trend setterla katakan *oke bole LEMPANG aku sekarang* Tapi bukan nak tipu,or saja nak jek.Kalo comparekan dengan katering hamp*s tu,wedding planner aku ni memangla sebes terbaeek!See it to believe itlah orang cakap!


Si acu di'paksarela' menjadik pengapit.Patutla beriya menempah baju....


Jangan memain k.
Team kompang punyer unipom(read:uniform) same dengan kaler tema."Kelassss ko maria!" (Ten,curik trademark ngko jap eh!) Walopun tak berapa kerat,TETAP dahsat oke pukulan kompang adik2 neh.Best ooo 'live' kompang.Takkan same feel dia dengan yang pakai kaset..oop saloh cd! *eeee kg.com sungguh,helllo orang dah tapakai kaset dah k....*


Pengapit yang TAK berwibawa sungguh.Sempat lagi men sms kat tepi pelamin.DASAR!


Hehe,nengok tu.....perantin nak potong kek cekelat mak.Omel2..kan?*LEMPANG*


Ya ampunnnnnnnnnnnnnnn,memangla bukan calon menantu kan,kan,kan???

Tula..macam ginila hasilnya kalo orang yang dah gegel2 kakinya berdiri berejam,then disuruhnya berposing bergambo sambil pegang henbek yang berkepuk,berjuta duit kat dalam!

Awatla kepaler aku senget time amek gamba neh ek?Teleng..kah?Huh.
Motip sebenar letak gamba ni adelah nak membagitau,yang minah kat sebelah tu pakai wedges yang tingginya 5 inci.
Sekian.
*DASAR*


Comments

Popular posts from this blog

I HEART Bali - Romantica D'Amor Dinner and our last day of jalan2!

1st Annivesary@Konsert Gemuruh Double Trouble!Part2..n abesh

Missing..