Special something for special someONE!

Pesal aku tak tido2 pun tak tau.Badan penat,mata letih,tapi otak tamo kasi tido.Haih susahla kalo bodi spesies tak ikut arahan.'Sakit'la ni esok!Moga2 neskepe latte bole membantu.Harap2la...

Dalam kurang nam jam,aku dengan danial bakal menjejak nun kat Utara sinun.Last minute plan.Meeting my other half.Special request.Tetiba oke.After almost 1 (coming) 1/2 year,nila kira FIRST time aku pi jejak dia kat sana!Bersejarahla jugak kot.Aku gerak naik bas ja.Malas nak drive.Reasons said First,COST.Mahal kot tol ngan minyak.Secondly,im NOT really in the mood untuk drive constantly 5hours plus.Sorry.Kena prepare bodi n soul untuk drive sejauh itu.Kalo tak,dari 5jam bole jadi 10jam!SEBAB?Soploh kali berenti.So TAKPAYAH.Naik bas saja.SENANG.Lagipun semalam ja pun,senin da kena keja.Agak rushing di situ.So LAST MINUTE yang kire BEST option naikla pengankutan awam...Giler lama oke aku dah tak travel naik bas....Last was like,what...3years ago kot?Onething for sure Danialla eksited.Last time,aku selalu jugak travel ups n down dengan si danial.During the 'hardtime'la.Kesian danial,kecik lagi time tu.T_T Danial da biasa i guessed.So its like we going to 're-visit'.But now in HAPPY2 TIME+MODE offcourse!

As this is the unplanned one,so u can imagine how chaotic my Friday nite was!*tu sebab aku still jadik 'BATGIRL' kott?TERhyper active memalam!*Balik keja,ran some errands for weeekend stocks n suddenly nak kena pack barang,ala2 nak balik kampung!We'll be heading back to KL by sunday's afternoon...meaning kelengkapan skool si danial da kena siap awal2*for sure balik nanti FLATTTTTTTTTTT abes...kan?* So apalagi marathon bibikla aku kejap tadi..mem'packing' baju,cuci baju n kasut skool si danial,kemas umah n bla,bla,bla...But before that,i did plan to buat something for en.lola.Something yang akuasawiferasabersalahsangatkalotakbuatcoslakidahala2mengidam!So dalam chaos2 yang serabut tu,alhamdulillah....dapat jugak akhirnya aku n danial siapkan this for him ^_^


Chocolate Cake ala cik puan apel!^_^

Dekat pukul doblas baru siap!Sanggup,gigih oke membako!Yela,tak sampai hati nak abaikan permintaan si OTHER HALF tu....Eventho,he requested to bake this together2 with him by next week,bila dia (officially) balik nanti...but akula,rasa macam tak best.Thats why aku baked jugak.Nak bawak,bagi dia rasa dulu."Takpela en.lola...next week ai buat LIVE u tengok k!Tak tipuuuu punya!"


Saya BAKAL bawak 'bukti' ni en.lola,sile PECAYA k!Okela nak lelap mata jap.Bas pepagi buta jap lagi.Enjoi ur weekend geng!



nota kaki : Nanti aku upkan recipe kek peberet (sekarang ar) Danial neh eh.Daa...............

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

1st Annivesary@Konsert Gemuruh Double Trouble!Part2..n abesh

I HEART Bali - Romantica D'Amor Dinner and our last day of jalan2!

Missing..