Ngko dah kenape??

Haih.
Taktau nak cakap apedah.
T_T
Apeeeeeeeeelar yang aku pikirkan pun taktauLAH!
Tak cukup tidoKAH??
PenatKAH??
'Mabuk'KAH??
Keeeeeeer dah HILANG INGATAN??

Tak penah2 oke!
TAK PENAH!
NEBER happened oke.NEVER!

Waktu kejadian : Lunctime
Tempat kejadian dikenalpasti : Subang Parade yang BLACKOUT!
*Bonnguks sungguh!Takde back-up power langsung oke...GELAP!Sengal giler!*
Tengah2 duk melepets kat kedai kopi yang takdek letrik,nama nanial keluar kat henpon aku...

"Ibu...mana beg sekolah agama danial??" 

Aku macam ala2 tercengang2 kebangg*angan n jadik BLUR kejap!Few seken after that baru dapat rewind balik kejadian pagi tadi...*tepuk dahi!*

"Yaaaaaaa Allah,danial...ibu terTINGGAL!" SERIUS!Terus kepala aku ber'pusing' macam gasing,memikir nak jawab apa,nak kaver aper atas kesalahan sengal aku yang tengah jadi!

"Hmmmm,takpe.Danial pergi ja skool,tak payah bawa buku eh..." bole??Aku pi jawab macamtu kat si danial yang baru 7 tahun *lempang*

"Manabole ibu...tak bole kalau takda buku.."

Dah tau dah yang si Danial neh pun keras kepala macam aku..Dah kalau kata A,takpayahla gatai2 nak paksa suruh dia tuko B...aku balas

"Hmmm,takpala..Kalau macamtu,Danial tak payah pergi sekolah agamalah..."

"Okela..." slow ja jawabnya..

*TEPUK DAHI lapan ploh kali*

Ngko dah kenapa ha perempuan???
Apalaaaaa yang ko pikir haaaa??
Kan dah tak pasal2 si danial TERPAKSA memontengkan diri atas KELALAIAN n KE'HILANG INGATAN' ngko!
Sile LEMPANG muke sendiri patploh kali n hantuk kepala ke dinding SAMPAI SEDAR diri...........SEKARANGGGGGGGGGGG!

Dak....sori.Ibu mintak maap T_T

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

1st Annivesary@Konsert Gemuruh Double Trouble!Part2..n abesh

I HEART Bali - Romantica D'Amor Dinner and our last day of jalan2!

Missing..