> expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Sunday, March 06, 2011

"Ke laut"

Sorry..
Serius taktau apajadi..
Banyakk ja cerita nak hapdate sebenarnya...tapi tula..
Asal menghadap lappy..
Lappy pandang aku,tak pun aku jaaaaaaa duk menenung lappy!
Tembus oke.
Badan asik rasa tak best,tambah2 membizis dengan danial's punya birthday celebration 
over the weekend.
Balik kampung,semua,segalalah!
Terabai...dah "ke laut" dah belog aku ni jadinya..
Sorry ya.
Tak niat pun nak biar..
Janji esok,tak pun lusa (isssh bole delay2 plak??) aku hapdate cerita lagi ya?
Kalo dah basi pun aku cerita gak..tak per kan?
Yang PENTING..cerita tu,hapdate tu..
SETUJU?........No..?

1 comment:

Freaky said...

bese la tu. nnt ade mood n idea baru update

Post a Comment

There was an error in this gadget

SAYANG KAMU JUGA

SANA,SINI,SITU,SINUN!