Hari ibu ngan anak!

Sangat seronok.These weekend aku dah free and easy.Kelas make-up aku ngan RedGlow da setel since last week,tapi still membizis cos balik kampung.This weekend tarak acara.Totally free and kebetulan harini Danial da start bercuti sekolah.Tak lama pun,seminggu ja.Aku tadak plan pun nak amek cuti.Tadak special plan lagi cos ayahnya bekerja still.Next week baru ada,baru balik KL.So this week,aku ngan danial ja la..YET tu bukan penghalang untuk aku ngan danial enjoy our weekend..


Harini kami nak merayap berdua-duaan.Mother-son quality time!Destinasi?Danial yang picked.Aku okeja.Dah lama pun tak jejak area sana.Bolehla jalan2,cuci2 mata..hehe.Destinasi kami ke mana?Tak jauh pun,dekat ja.Nak tengok menara yang ada 2 katanya.Cer la teka...ni tengah pikir nak drive ka or naik tren sesaja?Dtang malas tetiba!Bai korang,nanti hapdate lagi eh?Happy Weekend!

Comments

Popular posts from this blog

1st Annivesary@Konsert Gemuruh Double Trouble!Part2..n abesh

I HEART Bali - Romantica D'Amor Dinner and our last day of jalan2!

Missing..