Contemplating

Alhamdulillah.....syukur alhamdulillah!Banyak sungguh yang jadi kat aku sejak kebelakangan ni.Ada yang baik2,banyak yang best2 but still tak kurang..ade jugak yang 'masam',yang pahit n ada juga yang 'payau' as well jadik kat life aku within 2,3 hari ni..But still syukran.Tetap tunduk syukur aku tak yang putus2.


Hidup..macam kata bidalan bagaikan roda.Adahari ko akan duduk kat puncak paling atas...and for sure ada hari yang ko akan duduk kat atas 'lantai' or jatuh ter'jelepuk' to the bottomline without any prior notice given.Just sudden.Selalu tak bagi salam punya.But pada aku,as hambaNYA whatever happen/ed to our life must be FOR a REASON.Be it for good or bad.Yang mampu,yang terdaya pada kita sebagai hamba..redha dan teruskan berusaha tanpa reti putus asa..Insyaallah.Usaha,kesabaran,dan ketabahan kita takkan jadi sia2...What life beholds towards is such a mystery.Allah does works miracle in HIS way!Wallahualam..

Sesiapa yang baca entri aku ni (adeke yang baca?) musti akan pre-assume yang aku tenga emo.Tengah 'serabut,tenga bermasalah...kan?Kawan,jangan risau..insyaallah aku baik2 aja.Sekadar teringin nak bermadah sopan sekali-sekala kat laman awangan aku yang satu ni..Boleh..kan?Doakan yang baik2 ja untuk kawan2!Itu yang selalu aku amalkan..

Aku sebenarnya..suka.Gembira lebih jujurnya..Hari ni tepat 31th March 2011.Selepas setahun seminggu belog aku ni ber'cerita'...akhirnya aku mampu punyai kawan2 seramai ini...
^_^

Terima Kasih kamu2 semua.Aku terharu GILA.Sungguh.Terima kasih cos sudi layan bebelan aku yang ntah apa2.Terima kasih sebab sudi tekan butang 'Follow' kat dekat atas tu..Aku tahu,kau takkan suka nak tekan benda alah tu..kan?TERIMA KASIH yang tak terhingga kawan! 

Aku bagitau en.lola tentang yang "seratus" tu,and dia tanya,lebih pada mengingatkan aku sebenarnya... "Bukan awak penah kata,kalau 'appledia' awaktu dah cukup SERATUS followers..awak nak buat GIVEAWAY?Nak buat CONTEST??kan...." Betul.Aku tak cakap kat orang..(dengan rendah dirinya tapi tetap eksited!) kat laki aku ja.Tapi aku tatau...Nak buat apa...?Aku ,memang nak sangat buat yang simple,yang best..Sebagai tanda,betapa terharunya aku ngan sokongan korang.Tapi tula....hmmm

Korang ada idea...ka?

Comments

Popular posts from this blog

I HEART Bali - Romantica D'Amor Dinner and our last day of jalan2!

1st Annivesary@Konsert Gemuruh Double Trouble!Part2..n abesh

Missing..