My RedGlow Moments - Dila's Make Over!

Dah minggu last..meaning da nak ke penghujung dah kelas RedGlow yang aku attend neh.Sebak wey.Kelas havoc yang happening ngan geng2 yang sekepala dah nak abis pun..sobsob T_T.Sekejap ja da sebulan ngko!Tapi SERIUS banyak giler yang aku belajar dalam kelas ni.SUMPAH.Ala2 from ZERO to HERO lah!




Hari sabtu semalam,aku berpeluang menenyeh secara SOLO.Huhu sangat syiiok!Time nila nak praktikkan semua2 yang dah dibelajar..It's now or neverla kan?Cekgu najwa pun selalu sangat pesan "practise makes perfect!"So haruslah aku rajin2kan menenyeh.So sape teringin nak tadah muke,angkat kaki! Hehe,nak trial make-up ngan aku pun oke jak.Harga saaaaaaangat murah n berpatutan for sure! ^_^


Sesi menenyeh pun bermula.Poundesen harula memula.
MELENTIK itu wajib!mwuahahaha
First time aku guna derma colour n supra as foundation.Best jugak.
Smooth ja jalan.Harus aku beli!




Cobaan mempergunakan teknik "Multiple Layer + Socket Eyes".Senang cakap "sukaatiakulanaktenyehaperkan".SUMPAH kene lempang ngan cekgu cos pepandai buat teknik sendiri..kan?Theme make-up aku petang tu,adelah simple lite make-up yang bole dibawak berdating.Model mintak.Ahahahaha



Dila - Before and After : no editing FYI



Amacam?Ada gaya tak?
MUA ngan modelnya...
Oke kalo ada rasa nak muntah sila blah SEKARANG!
*SENTAP mode*

Comments

  1. real transformation, love the look of the eyes, like a doll.

    ReplyDelete
  2. Beb, sila tengeh muka ak hahahaha -sand-

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

I HEART Bali - Romantica D'Amor Dinner and our last day of jalan2!

1st Annivesary@Konsert Gemuruh Double Trouble!Part2..n abesh

Missing..