Korang ni dah kenapa??

Aku tataulah KEJAKUNAN korang ni rate level berapa.SANGAP oke SANGAP ngan perangai korang2 ni.Serius!



Korang tau tak betapa membuang masanya bila kena duduk tercongok kat depan tol ni lama2???Korang tau tak SEMUA2 ni bole menyumbang kepada SAKIT OTAK,SAKIT 'KULIT' n SAKIT 'JIWA??????


SUKA naaaa ek engkorang duduk 'himpit2' sampai cenggini ghuper..kan??Banyak naaa masa korang kan??Sampai nak habiskan kat ateh jalan ni,kat dalam jem ni kan??Oooh lupa korang boss.Tak payah terkejar2 punch card,bukannya kuli cam aku...kan?


Kot yer pun engko tu BOSS,janganla BEBAL norrr.Jangan LEMBAB bole tak???Biaq pila LORI BALAK ke TRELER ke yang tersadai kat tepi jalan tu.Jalan besaaa kan? 


Memasing JAKUN naaa,LEMBAB na pesal?Pekesss????HANGIN oke!Dahla kene bayar tol memahal pastu sangkut gak lam JEM sebab 'malaun' macam 'KORANG'2 semua!So tell me now,patut ke tak patut aku HANGIN??BENGANG??Agak2 salah tak kalo aku ada rasa nak calarkan kete korang sebab KELEMBAPAN n KEJAKUNAN tahap CIMPAN' engkorang tu????Hishhh BUDUS sungguh! 


nota kaki : Sorila wey,entri hangin plak aku pepagi ni.

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

I HEART Bali - Romantica D'Amor Dinner and our last day of jalan2!

1st Annivesary@Konsert Gemuruh Double Trouble!Part2..n abesh

Missing..