Wishing,wishing,wishing....bukan washing oke!

Salam korang n Happy 4th day of January everybody!!!!!
*APEKAH????*
Yupe.

Dah lepas 3.00pagi kott.....and guessed what?M pretty much still awake!!Dala esok hari pertama dalam  2011 untuk aku bekerja balik lepas bersoti paaaaaaaaaaajang since last jemaat,pastu esok gakla 1st day,and 1st time untuk aku mengantor danial g skool sensorang without ayahnya(huwaaaaaaa) and esok jugak merangkap hari ke-2 si dak kacak akutu masuk darjah satu officially!Adehh,bole tak kalo aku nak blame nescafe latte yang aku teguk pukul seblas setengah tadi n tonton.com.my yang duk goda2 suruh aku "khatam"kan semua episod Criminal Minds,Ghost Whisperer sama Grey Anatomy yang aku dah terlepas?Tu belum termasuk Private Practice yang duk jeling2 goda aku suruh melekat depan lappy neh!Haiiisssh,GODAAN sungguh!!Semua "salah"..depa2 neh la ni!!*LEMPANGGGG*

ape pandang2???Nak gado??


Dahla aku 'utang' entri pasal orientasi sama 1st day danial kat sekolah...Haih,tulaaa,saper suruh kasi cuti free..*terasa nak lempang aku tak,tamo ngaku salah lagitu!!??Kan mak da 'leeeeemau'!Sungguhla setetment tak bersyukor!*Nila antara 'musibat'nya...yang jadi kalo aku ni...pi soti lelama.Kemalasan tahap cipan oke!



Korang......pelis.Tolong doa2kan aku,wishkan for a Tremendous,Terrific Tuesday....esok eh*kerrr nak kena sebut harini-KONPIUS* Paling PENTING,harap2 aku tak ter'BABAS' nganto danial pi skool nanti!Kalo tak MATIKlaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Nite2 bebehs...ker morning??Aduh,kan da konflik timing!Dah2 aku nak titun.Chowcincau bebehs!

Comments

  1. dah ada anak darjah satu.. awwww...rasa sangat mak-mak.. aku pon tak sabar nak tunggu miyen sekolah darjah satu..

    so cane selasa ko? ok?

    ReplyDelete
  2. Katak Gomok : Salam Tahun Baru untuk awak juge!^_^

    Fida:Senget jek ngko ^_^.Wei kalo belom darjah satupun mak2 gak per,muahahehehe.Wei miyen ngko next year..kan?

    Selasa aku sangapla tingtong!Aahahaha,tak cukop titun wehh

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

I HEART Bali - Romantica D'Amor Dinner and our last day of jalan2!

1st Annivesary@Konsert Gemuruh Double Trouble!Part2..n abesh

Missing..