Semoga dipelihara olehNYA!

Aku adalah exhausted gila2 since last few weeks.
Dengan rehearsal group performance,
meeting committee dinner sana sini and tak lupa memerah paler hotak memikir peri pakai
 untuk dinner kat opis bagai and bila balik terkocoh2 tuka unipom maka2
Jadi aku MEMANGla "ketinggalan train".
Meaning,apa yang berlaku kat sekeliling,dunia semasa,
global SUMPAH aku kott manusia paling last tau.
Tsktsktsk.
Tak patut emang tak patut.

sumber : sini

And hanya malam ni,harini aku baru nak mengadap.Baru nak belek nakgodek,carik,amek tau.
Ya allah.
Apa da jadi dengan Mesir?

PERANG???
RUSUHAN???

SUMPAH aku blur!


Yang aku tahu,
Ramaikan student kita kat sana.
Yang aku baca,habis segala 
internet,sms connection diputuskan kerajaan di sana.
Harga makan naik melambung2
Waullahualam.

Hanya doa aku..
Moga semua,segala2 dipelihara olehNYA 
AMIN.

Comments

Popular posts from this blog

I HEART Bali - Romantica D'Amor Dinner and our last day of jalan2!

1st Annivesary@Konsert Gemuruh Double Trouble!Part2..n abesh

Missing..