Redho...

Penah dengar orang kata...

DUGAAN tu,
ALLAH 'bagi'...pada mereka yang mampu menghadapinya..

DUGAAN tu,
ALLAH 'bagi',sebab DIA 'sayang' kat kita..

DUGAAN tu,
ALLAH 'bagi',sebab DIA nak uji kita..


Apapun rencanaNYA...
Aku terima segalanya dengan redha
Aku sedar betapa 'kerdil'nya diri ni disisiNYA
Betapa selalu aku mengabaikanNYA...
Apapun yang berlaku..
Aku yakin punya hikmahnya,yang hanya DIA..maha mengetahui segalanya
Aku redha
Aku terima
Semoga segalanya lebih ber'cahaya' dari sebelumnya..
Moga ketenangan yang aku idamkan,bisa jadi milikku...
Walaupun seketika..
Aku akan terus berusaha
Mencari redhaNYA
Akan aku gigihkan segala upaya
Selebihnya..
Aku berserah padamu yang ESA

Comments

  1. berbanyakkan la bersabar ye dalam menempuh dugaan ni

    ReplyDelete
  2. hurmmmm semoga kita sama2 tabah hadapi dugaan... yg pasti Allah sentiasa sayang pada UmatNya yang sabar :) smile baby smile !!! :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

1st Annivesary@Konsert Gemuruh Double Trouble!Part2..n abesh

I HEART Bali - Romantica D'Amor Dinner and our last day of jalan2!

Missing..