Rambang

Aku adalah tensi.
Eh jangan lupa
ponek (read:penat)+stress+lotih+semuaperasaanlahyangkacobilauyangterpikirkanolehkepalahotakakunehbole???*LEMPANG*
+_+



FYI
Within 2weeks time opis aku akan ade dinner
Baru nak ada balik lepas maybe....
doploh tahuun kott?
So,this gonna be the 1st dinner with company aku sekarang afta almost 3tawon koje kek sini
*agak sedey..kan?3tahun baru nak ada SATU dinner???
Tsktsktsk tak patut..sangat TAK patut!*
Selain secara takberapanakrela dijadikan panitia untuk uruskan bahagian persembahan malam tu,aku DAHPUN dipaksarela untuk LEAD a group under division aku and create satu pepomance?
PEPOMANCE oke!
Matik2..


Nasebla aku di'kurnia'kan*ade sesiapa terasa nak LEMPANG aku sila simpan hingga beh entri,harap maklom!* teammates YANG ROCK&SLUMBER abes!
Kepalahotak sorang2 memang KELAS 1la!
So dengan panitianya+group rehersal+nak pikir PAKAI APA malam tu memangla
Buat akuTENSI+PENAT nak map*** oke!
Naik juling DAHH mata aku neh..
Jenuh dah

Yang kat macam kat atas ni...dah banyak kali dah kott aku pakai...
*mode BELAGAK+POYO jap!*
BOSAN ar..
Nanti kalo belek2 album asekLAH style yang sama...
**LEMPANG**



Kalo cuba BOHO chic style macam sapentahnamapompuannehakupundahlupe, dah ingat Mischa Barton namonyer,oke gak....kan?
STYLO wei
*LEMPANG kirikanan* 


Adehhhhhhhhhhhhhhhh
Yang mana neh wei..??
PejamcelikPejamcelikPejamcelikPejamcelik
Tolak cuti umum,campor sabtu ahad,tinggai baper hari lagik????
&$%Q@*@
Heppppppppppppppppppp!


Susah2...kan
Nak kasik gempak,takpayah penin2 paler
Aku pakai ja yang macam kat bawah neh

.
.
.
.
.
.
.

.
..

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.





SETTLED!



Comments

Popular posts from this blog

I HEART Bali - Romantica D'Amor Dinner and our last day of jalan2!

1st Annivesary@Konsert Gemuruh Double Trouble!Part2..n abesh

Missing..