Sepetang di PS

Dah nak masuk khamis barula nak cerita.'Tertinggal train' sungguh aku ni.Tak kisah,belasah.Ahad lepas macam yang aku kobar2kan,seperti yang dah diplan aku pi me'nebas' aper2 yang perlu ditebas kat tempat kebiasaan.Memang sakittttttttttt tapi tula...KENA,WAJIB!Kan orang kata...cakap nak cantik,kenela sakit  sikit betul tak????Haritu aku pi solo.Si danial mentang2la sepupu-sepapat dia ada kat ghumah...harem takmo mengikut!Yerla...ngko nak suruh dia pilih ikut ibu dia pi salun or men GAME..off courseLAH GAME menang..kankankan????Since aku 'solo'  ritu,panjangla sikit langkah aku...heheh.Kebetulan tempat 'menebas' aku tu kat area brickfields so takla jauh naa dari sini.So apalagi MENYINGGAHlah!^_^



Lama dah tak jejak PETALING STREET (P.S) neh.Dulu time keja kat MCD Kasturi,hari2la aku menjengah ke sini.Time2 sekolah dulu pun selalu gak.Abeh dah kata belaja tuisyen kat Kasturi,Central Market(C.M).Jauh gakla 'langkah' aku time2 form 3 sampai form 5 dulu.Nak beli buku ker,stationery bagai,tempat lain tamo.Nak beli kat mana...?Kat POPULAR,P.S jer.Aperr?Kedai cap ayam...?Tak kelass arrrr!Ahahahah.Tak agak2 okeh.Rumah nun kat Gombak,tapi tuisyen kat KL uols!MUSTI,harusss cos jaman2(read : zaman) 90-an, Pusat Tuisyen Kasturi ni yang paling HOT in town okeh.Scorer SPM punya tempat *tapi awat mak tak score pun?????huwaaaa*



Dulu2 zaman 'ronggeng',jaman2 muda belia (sekang pun TETAP muda lagi okeh!)abis ja keja WAJIB tawaf area cm,P.S,Kotaraya,Metrojaya semualah!Semua shopping mall keliling area cm tu abes aku terjah.So janganla nak 'goreng' aku ceruk2 area sana eh.Semua dalam 'kocek' mak..nyah! 



"Mao GUCCI?LV ka?.....or Coach????Gred AAA.Barang baekk.Halega (read :harga) boleh runding punya!"Muahehehehehehehe^_6.Antara dialog2 yang konfem besa korang bole dengarla kalo lalu sini.Tapi just be extra carefull.Kalo korang masok yang dalam sikit,alah yang belah sempit ke dalam tu..janganlah gedik nak tanya lelebih kalo tadak niat nak beli.Silap haribulan KENE MARAH oke!Senget kan???Adeke patot marah customer??Isshh,kalo kita nak beli mustila belek2 dulu..kan nyah!?Aku cuci2 mata kat sini memang bestla.Tapi yang lagi BEST,yang selalu jadi mission utama aku ke sini is because of 

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.




this!


AIR MATA KUCING!!!!!(Longan)

Terbaeeeek oke!Dari aku kecik sampaila besar bagak,tak berginjak2.Tangtu jugak port dia!Tepi Hong Leong Bank and opposite uncle yang juai chesnut!Tak berubah!Best wooo.Aku suka minom yang sejuk (seperti besala...kan?).Sedap siooot!Ni nak share ngan korang.Kalo berniat nak tapau bawak balik,(dah tapau,bawak balik lagi?Ishhhhh!) tapau yang PANAS punya tau!Reason said cos yang panas punya lebih PEKAT,lebih MANIS and yang paling penting BANYAK MATA KUCIANGnya!!Heheheh ^_^ Sedap giler okeh!Balik taruk dalam mug ka,jug ka then tambah ais............PERRRRRRRRRRRRRRRGH!

Comments

  1. halal ehhhh beb???????? ....muahahahahhahahahhahahah aku tau aku tau aku noti aku notiiii notiiiii larikkkkkkk... :P

    ReplyDelete
  2. best ker air mata kucing 2? ingatkan sibuk beli handbeg.hahahaa

    ReplyDelete
  3. Elly : Ayo mata kucin..nak bubuh kebendernyer??

    Bro dark : Try ar sekali.SEYES sedappp!^_^ Dolu2 ade ar..sekang dah maleh :p

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

I HEART Bali - Romantica D'Amor Dinner and our last day of jalan2!

1st Annivesary@Konsert Gemuruh Double Trouble!Part2..n abesh

Missing..