Makan,makan,tido oops..makan lagi..yeay!

Harini last day sorang lagi kawan opis aku....geng2 "penjawat penjahat awam" (P.A) cam aku gakla.Sedih jek tengok oang blah and yet aku still kat situ.Hmmmm..Bagus sebenarnya untuk akak pun.Tempat baru dia nanti dekat banget ngan umah.Dapat gomen plak tu.Rezki baby sungguh!Kalo nak kata aku ni yang dari Gombak ke Kelana Jaya (KJ) tu dah kira travel jauh..akak ni pun jauh jugak tau.Dari Nilai ke KJ..ha tak ke jauh tu?Kalau akula..kan,dapat better offer(double eh kak..?),summore dekat giler ngan rumah..memangla aku pun angkat angkut kaki wey.Tapi belum rezki aku,redhokan ja..


So lunch tadi kami treat akak ni lunch kat   The Chicken Rice Shop.Bossi ada rini,so memangla takleh nak lunch lelama...Malas nak pi jejauh,kami decide pi yang dekat Giant area Glomac,Kelana Jaya ja..Nasebla service kat situ cepat.


Cuba teka..agak2 berapa orang yang tukang makan peLAHAP dalam gambo neh??Terkojut beruk oke,bila satu2 dish depa sampai.Dalam gamba menu depa,nampak macam TAKla berapa nak banyak.Tup2 order sampai,mak aaaaaaai penuh!Tak cukup meja..ngko!Kami order Family Fiesta set.Memang pueh atila.Macam2 ada.Stim tofu peberet aku pun ada.Tapi still tak leh lawan yang Amad Chan punya ar.Makan tak hengat..sampai telupa nak snap gamba lauk satu2.


Makanmakanmakangelakgossipanyamketupatmakanlagingapmakanlagi...Okie kami da kenyang!Tak caya ke kami ni kekenyangan pelahap kelas satu??Hmmm malas cakap banyak,tengokkan aja..
.
.
.
.

.
.

.
.
.

.
.

.
.
.
.

.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.



Kan dah cakap.Tolak batu ngan kayu ja!(aiiip sape tak abeskan ice lemon tea tu aa?Babab kang!)

Comments

  1. pelahap gileeerr sampai licin perghhh suatu kejayaan babe !! :P muahahahhahahah... (cam x besa lak aku ahahahhahaha) :P

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

I HEART Bali - Romantica D'Amor Dinner and our last day of jalan2!

1st Annivesary@Konsert Gemuruh Double Trouble!Part2..n abesh

Missing..