Kosong

Pagi2 tadi,macam selalu liat gila aku nak bangun,bersiap pi keja.Si nokia ngan sony tu da snoozing dekat soploh kali rasanya.Bingit.Aku tekan ja mana2 punat yang tercapai kat tangan then aku layan mata aku lagi.Sambung kemalasan melampau lagi.Lagu 'nobodi2batchu' yang aku set kat alarm*apekah*kek si sony tu snoozed lagi.Tensi.Memang drag abes nak bangun tido."Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerla aku bangun!"*Sentap ngan henpon bole??*


Elok bangun,dengar lak bunyi ujan macam bergaduh2 turun.Adeh.Dahla hari jemaat,pastu hujan.Alangkah nekmatnya,bahagia giler yang tak terkata kalo takyah pi keja...kan?If only cuti aku banyak lagi mau dengan selamba badaknya aku call on EL jerk.Nak amek emce(read:MC)bole ja,cos this year still bebaki puluh2 hari lagik.*tanduk jaat nak keluar dahhhh*But then.. akula.Malas nak 'goreng',lagi2 ngan si botak tu.Hati aku rasa berat sungguh pagi ni.Takda rasa nak buat apapun.KOSONG.Kalo bole x-ray body kepala aku memang bole nampak hollow kot .Aku rasa kosong.TOTALLY.Kepala,hati, jiwa.Semua.Segala.Lengkap. Complete.Sakit hati........?mungkin.Sedih.....?ntahla.Aku malas nak berat2kan kepala.Bukan tak penah aku lalu yang lebih teruk dari ni.Ntahla...biarla.Life goes on..still.Waloapepun jadik.Aku kan...'KUAT'(tipoo!).Aku tau aku kuat.Kalau bukan untuk diri sendiri,aku perlu kuat untuk orang yang perlu untuk nampak,untuk lihat aku kuat.*ape ko merepek ni syaaaaaaaaaaaaaaaiton!*



Akukan suka gilermeroyan sangat tengok langit.Tetiba jadi sayu yang amat bila tengok gamba langit jingga neh.Terasa pokok tu...........macam aku jakan?*TETIBA*Sekian,entri emo yang entahapa2 aku di pagi jemaat neh.Moga2 keceriaan kegedikan  kembali lepas 2 1/2 hours lunch break kejap lagi.Amin.


nota kaki : Aku benci emo TAHU(x)!


Comments

  1. haha..pagi td hujan kat kat sini. mls gile nk bgn tp keje nye pasal celik gak mate luas2..

    ReplyDelete
  2. Tula LEBAT gile hoke.KeMALASan yang tahap tak bole digambarkan.Elok sampai KJ,takdek plak ujan.Cerah langit.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

I HEART Bali - Romantica D'Amor Dinner and our last day of jalan2!

1st Annivesary@Konsert Gemuruh Double Trouble!Part2..n abesh

Missing..