Bile 'perasaan HOT' (read:kebosanan) melanda...

Dulu,aku cukop punyala loyal ngan si yahoo neh.Segala.Semua.Sokmooooola yahoo.But since dah berjinak2 pakai gmail nyer address,which started like almost a year ago,aku dah jarang nak guna yahoo.Ape2 email pun even nak reply email yang address yahoo pun haruss gak aku gunakan gmail.Yahoo tu macam da turun darjat.Da jadik as an alternate email instead.Walhal email address yahoo nehla yang paling lame yang aku penah aku ada.Dari zaman lepas SPM aku sign-up.Giler berjanggut.And because of da jadik alternateLAH,inbox aku jadik berlambak2,melimpah-lempah,aku STILL tak beraper nak heran tuk clearkan(read:PEMALAS).


Giler 'berat sebelah'...kan?'Pilih kasih' sungguh!Sian yahoo..


Gmail punye,CLEAR.Siap refresh setiap setengah jam sekalik lagik!


Aku memangla agak tak menyempat sempat(read:pemalas still) nak clearkan inbox yang dah  berduyuuuun(sebut macam nyanyi lagu Juliana Banos tau!) tuh but,sekali-sekala aku suke gak belek2,godek2 email yang da berkurun dalam yahoo bila bosan2.Yer.Biler bosan2.Maknanya aku banget bosan.Banget.Bosan.Yupe.SEKARANG.Salah satu email yang without fail (jugakLAH) yang aku duk check kat yahoo is this one.




Website neh totally cerita pasal Hollywood artist.Gossip(opcos,i like!),beauty tips,red carpet,awards scenes and macam2 lagila.Quizzes lagila.Banyak giler.And this particular quiz tetibe menarik perhatian aku...QUIZ:WHATS YOUR SEXIEST DATENIGHT HAIRSTYLES? (apekoingatkomudebelialagimodate2??????)*senyum*So dengan gatai kepala tangan aku klik2la soklan2 yang depa bagi,and the verdict was.............................

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

 CLASSIC ROMANTIC!
Nggko ado????

Kuiz neh kata the SEXIEST DATENIGHT HAIRSTYLES yang suite ngan aku (based on  depa punya questionaire) adelah CLASSIC ROMANTIC *oke sile muntoh* Classic Romantic pada depa defined as "Touchable,slightly messy-on-purpose hairstyles are perfect fit for laid back attitude *huhu,laid back derang cakap aku...ngko ado???* These i-don't-try-too-hard- looks require minimal primping time *menatang apekah??* don't lack in looking totally sexy.*wootwoot* There's nothing more alluring to guy than soft,touchable hair that won't look bad if he messes it up a bit.*senyum sokmo* Cenggana nak get the "Classic Romantic" looks tu?Sebenarnya aku pun tak berapa naktau *poyo* jom tengok antara Top 5 Celebs Classic Romantic's look yang derang (and aku pilih) da listedkan.Piccas ihsan cik ineh





Si EVA LONGORIA yang da jadik "desperate housewife" baru2 neh.Sian dia..kan?Oang lawa selalu laki dia curang -__- kan? Naseb aku tak lawa *tetibe* (oopss!)


Sweet sungguh si JESSICA BIEL neh.Is she still dating JT??


JLO yang always HOT.Even da ade anak kembar,tetap gojes *jeles*


Heroin citer pontianak Eclipse.KRISTEN STEWARD.*Macam ni kire classic romantic....?
More to serabai je aku tengok!



Last but not least si EMMANUELLE CHRIQUI 
(Aku tak kenai pun sebenarnya siapa dia neh..muaheheheh)

Gitula ekspelenesen bergambo dia..ngko!Kalo tanya aku,opcoslah JLO yang paling HOT and sesuai (KOTTT) ngan aku (yer2 nak fhitam ker,muntoh...sile2).Kalo tak paham pun buat2la paham.Yang penting memang pun pompuan2 itu da sedia cantik.Even serabai tetap orang cakap gojes...kan?*sungguh tak paham*Tapi yang mase'lahnyer sekang,lebih buat aku tak paham sepatah harem....

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.




 ClassicKAH aku?
Romantica de amor'KAH aku?
Paling penting cukop HOT kah???
Wakawakakakakakakakak eheh%#@^!&*(*)#$duiii!





Comments

  1. siyesly .... as a fren u are always hot !!! hot mama.. Classic... n u are the one in a million ;)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

I HEART Bali - Romantica D'Amor Dinner and our last day of jalan2!

1st Annivesary@Konsert Gemuruh Double Trouble!Part2..n abesh

Missing..