Alahai anon...


Hampir da nak lebih soploh bulan aku join dunia blogging(eceh macamLAH ko tu sapa2*MUNTOOH*)neh,bukan tak penah dapat kunjungan dari cik2 'anon'...(read: Anonymous),selalu ja.And ader gak cik 'anon' yang sudi meng"comment" entri2 kat belog picisan aku neh *dengan 'rendah diri'nya aku ngaku.Yer belog aku,belog picisan..ooh EMO jap! -__-*  Aku memang tadahal sebenarnya.Tak kesah pun.Yerla.Tetamu datang melawat harusla kita alu-alukan..betul tak?Tak kesahla tetamu bernama or not.They are still my honour guest(eceh ayat jek!),visitors.Lagipun aku pun paham,bukan sumer orang suka nak reveal2 nama or identity.Pendek kata ikut suka,"tepuk dada,tanya selera" memasingla,betul dak? 

cik anon...kamuKAH itu....?

Sehari sebelom soti deepavali haritu,aku seyesly tadek idea nak menulis pepanjang tapi tetap GIGIH nak menghapdate belog(tahu)..Then tenga2 duk bukak gamba(yang berlambak2 dalam lappy neh) terjumpalah gamba yang aku shoot masa balik kampung few weeks back.*biasakla aku suka naaa "back forward"..then buat entri "gostan" sokmo!^_^* So bile duk tenuuuuuuuuuung gamba sambal nasi lemak yang omak buat tu terasa nak share ngan readers *salahkah????* Balik umah,da setel lepak2 on balik lappy nampak comment baru.....

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Kalo ko jadi aku..........rasa2 nak SENTAP tak????Aku tak(LAH) berapa nak terasa ngan comment cik anon sorang neh.Pada aku entri haritu okey jerk(biasa.......sangat!)tapi pada cik anon mungkin tak or maybe dia menyampah tak suka(tak taula kenapa..kan?) thats why commentnya cenggitu...*NI nak sedapkan ati ke hapa??*Tapi aku approvekan juga commentnya..*MengokKAH aku??*Takapala.Kang kata sombong pulak.Asik nak yang comment yang best2 abeh yang tak best REJECT ar...(kan)boleh aper.Sukeatiakulabelogakukan?Kengkadang aku wonder gak...cemanala blogger2 yang da melotup,top2 macam kak red,abang(ker) batman,kak jemah (sekadar menyebut satu,dua,tiga nama) menepis,menangani (skema dowwh ayat!) comment2 jaat dari cik2 anon yang jahat kat lua tu.....kan?*hello,cik anon pun ada yang BAIK tau!* Sudahnya 'mak' da malas nak stress2kan diri,TENSI2 (take all posititively bebeh!)nak tau ape 'mak' balas...............................?

.
.
.
.
.
.
.
.
"Teringin nak kite buat cerita aper wahai En./Cik Anon?"

Kelas tak reply aku???
*tetibe terasa macam tenga layan permintaan lagu kat radioLAH pulak!*

nota kaki : Merah itu Marah......KAH?


Comments

  1. sengal je kan?
    bukan ke blog nie macam luahan ati dan dedikasi..ececeh... erm nape perlu dipertikaikan...

    ikut suka kita laa nak citer apa..huh.. ko marah ke linda? biasa laa~~ adat berblogging!

    ReplyDelete
  2. hhahaa.. ade gak anynomous minat blog kamu yer.. aie ske je..dhla hr 2 xmkn pape skali tgk pic.. mau x terliur..hoho..
    kdg2 dorg ne maybe expect cr bende lain. 2 yg xpuas hati rase nye..heh

    ReplyDelete
  3. Dee : Tula...malas aku nak layan.Gasakla,dudukla "ngko" kat situ..muahehehe
    "Datang tak berjemput,pergi tak dihalau.."


    Darkbatman : Saye pun heran..ade gak cik 'anon' yang minat belog picisan cam saye ni..tatau nak KAGUM ker sedey..Layankansaja

    ReplyDelete
  4. senang jer, cakap kat dia :

    "You tak suka you keluar"

    *dari YS

    ReplyDelete
  5. N : Bole try test tengok nanti..hehehe Thanks!Appreciate that...^_^

    ReplyDelete
  6. salam ziarah...

    patut bangga ada pengintip tak bertauliah dtg bertandang..tu tandanya blog semakin glemerr..

    heheeh bersanga baek yaa

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

I HEART Bali - Romantica D'Amor Dinner and our last day of jalan2!

1st Annivesary@Konsert Gemuruh Double Trouble!Part2..n abesh

Missing..