Satu senja di Ampang..

Dah lama aku tak 'abadi'kan kesukaaan aku yang satu ni...bukan tak ada,tapi tak jumpa yang betul2 menarik perhatian mata dan ngan hati lagik...And last week,on the way balik dari umah BIL duk terperap kat jem menuju ke Ampang Point aku bertemu dengan yang ini.....


 Bila tengok yang ini,memang  saling tak tumpah macam langit senja di Gombak. 



Langit yang macam gini,mungkin nampak biasa..tak punya apa-apa makna buat sesetengah orang.Tapi buat 'mereka2' yang memahami,yang mengerti..ada 'DAMAI' disini...Paling tidak untuk diri aku sendiri...


Terbit syukur....kerna masih punya peluang menikmati semua ini.




nota kaki : Dah dengar lagu ..."For The Rest of My Life..."dari MZ?Aduh....terkesima aku dibuatnya!

Comments

  1. memang betullah tu...roslana_06@yahoo.com.my..
    pelik kenapa tak ada ek...cuba lagi

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

1st Annivesary@Konsert Gemuruh Double Trouble!Part2..n abesh

I HEART Bali - Romantica D'Amor Dinner and our last day of jalan2!

Missing..