Kemengidaman yang terlampau.


Since bulan puasa haritu,segala favourite aku,kebiasaan aku memang join 'puasa' sekalik.No lavishness.Semuanya moderate2 jek.Kata pun puasa.Harusla bersederhana.Membazir tu kan amalan syaitooon..*TETIBE* Aku ni bab2 makan nak kata memilih sangat, tu takla.Tapi macam orang lain aku pun adala favourite,kesukaan aku.Kalo aku tensi,stress,or jiwa kacau aku memang suka,sangat perlu and kengkadang tu da jatuh wajib untuk aku pi cekau mender alah neh..


Ilangla sikit(yepp sikit jek) ape2 yang 'berat'.Tapi yang pasti,yang konfem takkan hilang2 aderla lemak tepu hasil pengambilan melampau mende alah..ahahaha(itu sendirik mau ingatla..ha).Diulangi kalo melampaula.Jadi sila belaja bersederhana ya kengkawans.Yang neh aku da craving since the first day raya lagi.Masuk keja last week dapatla aku fullfilled. Bukan takleh beli lepas bukak posa sajaja nak tengok bole ke aku survive sebulan without this..Bole je,tapi biasala gatai lagi gedik santai...Yang caffein da selamat difixed.Tapi satu neh jugak yang belom sempat2 aku nak jejak.Still kempunan nak makan,tak mendapat lagi....


Owwwh Subway Meatball with  Marinara..i miss you dearly*drooooling*Terasa nak suh depa buh cheese banyak2..Ahahahaha.Wei lapo gilerla jadiknya!Laaaaa...patutla pun,da masuk lunch time.Harusla terasa kelaparan yang amat.Eh kat Wangsa Walk ader Subwaykan..kan..kan??? "Danial......jum ikot ibu jom!" 

Selamat berhujung minggu kengkawans!^_^


Comments

  1. Hadoi godaan ni, da la pose arini.. tahan2.... sib bek x meleleh air liur ni... ;)

    ReplyDelete
  2. awat tak bagitau cepat kat bawah N3 yang lalu..dekat ajerlah ..akak nak gi ke gombak setia tu dalam 10 minit ajer..

    memang nak buat lagi..nanti akak bagitau..yang ni pun dah ada org dah ambil dan anak bawak balik asrama..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

1st Annivesary@Konsert Gemuruh Double Trouble!Part2..n abesh

I HEART Bali - Romantica D'Amor Dinner and our last day of jalan2!

Missing..