Great thing DO come in a small package







Ter'JAKUN' jap biler aku dapat mende alah neh.Kawan opis aku kasik.Someykan?^_^.Peberet laki ai neh.Memang wajeeb dia buh dekat suku botoi setiap sekali tuang.Kata pecinta podas berdengung!Hotdog ka,daging burger ka..memang dia 'layan' betul ngan menda alah neh.Aku suka gak,tapi takla sampai kemaruk.Huk3x.Besanya,kita jumpa tobasco neh kat kedai juai pizakan?Tapi tu yang freela,kalo beli mahal gak reganya dekat 8hinggit wei botoi kecik ja.Kalo yang ineh aku pi bagi kat en.lola,sah2 dia kena komplen,kena kutuk punyala.Tadek epek kat dia.Tak memberi kesan.Kocik bonar!"Tak rasa" katanya.Tapi aku tamo guna,sayang nak bukak pun.Kiuuuuuut banget.Bajet2 nak simpan wat display sekali nak miniature lain yang aku ade berlonggok kat umahtu.Agak2 comel tak kalo susun botoi 'tobasco' yang kemetot neh sekali beratur ngan miniature........ PEPIUM(read :perfumes) ??*Kalo spray tuang kat baju,konfem terus jadik 'HOT' kan?^_^

Comments

  1. Haha...sker statement "trus jadi hot" tu..hihi..mmg hot la jadinya kal ber perfume kan tabasco tu.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

I HEART Bali - Romantica D'Amor Dinner and our last day of jalan2!

1st Annivesary@Konsert Gemuruh Double Trouble!Part2..n abesh

Missing..