"Cubaan" GAGAL! T_T Apapun RAYA tetap RAYA!












*Sticky post sampai pagi or mungkin malam raya petama,tuan punya belog nak beraya oke!"

Sedey..sangat sedehT_T Nehkan perst time kitaorang beraya sama.Tapi tula...aku kenala redho perintah somi,yerlah kata isteri "mithali rapia"..kan?*sila fhitam dengar ayat menggeletis aku ni!*Cubaan nak meng"ayat" laki aku untuk beraya kat Gombak tahun ni GAGAL,punoh,berkecai,hancur lebur!tsk tsk T_T. Tak dilayannya...


Yerrr.Aku balik beraya kat N9 this year.Kg.Pilin ya,harap maklum.Da sampai pun! (kowt..ahahahaha)Aku tak kesah pun sebenarnya.Saja jek.(lam hati meraung!)Mana2 pun raya jugak aper.Kasi chancela kat laki aku this year.Next year NO way hoke.My turn.Maueheheheh.Da elok aku bertenang dan menerima hakikat yang aku tak dapat beraya kat Gombak taun neh..tetiba aku ternampak setement ni kat page laki aku..


Kalo korang jadik aku,agak2 nak meyirap ke tak?Ober oke!
Eh terlupa pulak...

"SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI,
MAAF ZAHIR BATIN"
korang!

ikhlas dari,
*aku,en.lola n danial*

Comments

Popular posts from this blog

I HEART Bali - Romantica D'Amor Dinner and our last day of jalan2!

1st Annivesary@Konsert Gemuruh Double Trouble!Part2..n abesh

Missing..