> expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Tuesday, September 07, 2010

Bila dia mula bicara..



Wah gitu tajuk entri aku.Padahal tengah duk crack kepaler pikir macamanala nak buat ni..?Bukan senang.LDR(long distance relationship) ni gila mencabar oke!Kalau tak tabah,tak kuat mo meraung sorang2.Silap aribulan bole sasau!Aku cukup paham.Dah terbiasa pun iya kott.Jadi bila tiba2 aku dapat notification kat fb yang rupanya cenggini.....


Kenala paham.Siankan laki ai..?Duk keja nun jauh kat utara sana.Aku ngan si danial plak duk kat KL.Hmmm aku paham(berapa banyakk paham daa..)Sangat.Kalo aku duk tempat dia,musti aku pun macamtu.Sekali-sekala balik,nakla merasa "air tangan" isteri.The thing is dat...aku bukan tak boleh masak(sangat bole oke!).Reti pun,tapi yang jadi masalahnya,aku TAK PENAH lagi masak resipi yang en.lola mintak tu(eh bukan sama ka maksud..TAK BOLE,TAK RETI??)Cemana ni.Kalo aku buat macam masak lemak cili api yang macam besa2 tu same  ka??Ni nak kene tumis bahan dia dulu ka,or boleh campak semua bahan terus..?Adui,asam belimbing???Sudah!"Mak" dahla tak penah pakai asam belimbing.Ribut2!Mana pokokla aku nak cekau ni?Gugel,help me!!!!*tenga cuak.JANGAN digangu!*

5 comments:

Rina (◕‿◕)✿ said...

blaja kak! wat dulu utk sendiri2 hehe..nanti cik abang da balik leh wat utk die :)

appledia said...

Harus belaja itu!
Nanti da try akak share recipe eh.
Cayok2 tuk diri sendirik^_^

edlidza said...

semoga berjaya!! :)

Kay Huliana said...

Nice Blog!!!!!!
Selamat Hari Raya..
Maaf Zahir Batin... :D

appledia said...

Kay Huliana : Thanks,appreaciate that!
Selamat Hari Raya juga untuk awak sekeluarga!^_^

Post a Comment

There was an error in this gadget

SAYANG KAMU JUGA

SANA,SINI,SITU,SINUN!