Back on act





Last week,acu sempat balik bercuti hampir seminggu cos cuti nuzul quran sama merdeka.Dalam cuti yang tak berapa panjang tu sempat pulak minah japanese/korean wannabe ni pi buat rebonding.Siap sylist datang rumah oke!Buat rebonding service kat rumah.Diulangi,buat rebonding kat RUMAH.Takut mak aku bising punya pasal,umah akula jadik mangsa.Pastu ngan aku2 sekalik terjebak.Later aku story pasal ni.Best woo tengok acu jadik wak lampir..muahahaha.


Lepas da buat rebonding..da sah2la rambut si acu tu lurus meledingkan?So dikasikla kat aku menda alah dia yang sekotak neh kat aku.Taktaula kasik pinjam ka..kasik terus???Lupa pulak nak tanya.Halal jala kirakan..Tapi tengokla,aku bukak pun idak,si budak danial ni pulak yang melebih.Siap tanya tu.."Ibu,danial nak tengok,nak buka kotak ni ..bole?" 



Habis semua dibuka,diteleknya.Manual pun terkumat-kamit aku tengok dia baca(macamla paham!)Siap check,siap kira tu..compare tengok gamba kat cover kotak sama tak macam yang dalamnya..Danial..danial.Isk.


Da complete,bila tengok semua cukup,sama macam dalam gamba..di"test"nya pulak!Siap pasang nak tengok fit ke,tak ngan curler yang ade.Adehla...naseb dia tak minta pasangkan plug untuk test panas ker tak?!Nila ghupernya bila anak spesies curious sokmo.Haru!Redho jek..

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

I HEART Bali - Romantica D'Amor Dinner and our last day of jalan2!

1st Annivesary@Konsert Gemuruh Double Trouble!Part2..n abesh

Missing..