Bergaya ala2 "stewardess"












Senin datang kagi..biasala kemalasan yang tahap gaban dengan otomatiknyer melanda.Mulela pepagi lagi dah blurr pikir nak pakai baju aper(betape aku rindu nak pakai uniform "kebatat" celecom yang kaler biru gelap itew balik...uwaaaT_T),nak tenyeh kaler ape kat muke,kasut yang maner.Macam2la.Lately neh(bukan lately lagi,dah memang selalu) aku suka banget buat "ponytail" jek pi keje.Sungguh sangat tak semenggah aku rasa.Then teringat plak aku tricks wambot yang banget simple lagi gorjes yang faci aku kat trenen neh kasi tau n demo....

Amacam........ada gayer2 stewardess tak????
(ooowh setetment giler poyo di pagi senin yang mampu buat beratus muntohhh pelangi!)

                              
Aku takla rasa perasan hott..tapi time demo,masa aku disuroh jadi model tuk grooming wambott time  trenen dulu,faci tu yang cakap, "She's ready to fly!" See faci cakap,bukan aku cakap oke....jangan nak suspect "mak" tak sedar diri eh!Aku takdela nak terperasantan plak,tapi honestly bila aku buat style wambot cenggini aku rasa kemas(read : tak serabut) and terserlah "keparatan" (read:corporate).Lagipun since rambut aku yang lately neh yang kualitinyer makin merundum,memang the bestla aku put it up like this..senang tak nyah nak touch-up doploh kali setengah! 



Citer pasal rambot ala2 stewardess neh teringat plak aku style wambott Nasha Aziz ngan Scha Al-Yahya dalam citer "Awan Dania" tu..


Cutekan?Tak jadi stewardess dapat buat wambott ala2 okela..kan.Ngko adoooo...?


Uiish sebut2 nama NA neh,korang da bace ker post NA yang satu,dua,tiga,tuttttt kat dalam RM  semalam?Eiii ader berita hangat,panasss,meletop pasal cik cantik manis NA neh taw!Musykillll+"seram" jek aku baca.Bener kah cenggitu perangainyer...??Abg Nara tamo kaber ke teropong ke citer neh...muahihihi*gelak jaat kua tanduk!*

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

I HEART Bali - Romantica D'Amor Dinner and our last day of jalan2!

1st Annivesary@Konsert Gemuruh Double Trouble!Part2..n abesh

Missing..