10585...syukur AKU maseh diberi waktu!

 





Mungkin belum cukup jauh buat diriku..
Yang pasti,348 bulan yanglalu..
Tertulisnya "hari" ini "milik"ku..
Bukan kemahuan atau kehendakku.
Hanya takdir penentu..
Hadirku..wujudnya aku diriku 
Apa upayaku,menidakkan itu..melawan waktu..


Ku mohon,ku pinta,ku doa bertalu..
Agar bisa
Diberi ruang,diberi peluang dihari ini..
Untuk jadi aku..
Menjadi diriku..yang dulu


Aku rindu,aku tunggu,bila rasa itu..mahu menjengukku..
Rindu damai itu..
Bebas laku
Tanpa ada yang cemburu..
Aku tahu kamu sayang aku
Maka dengan itu
Kamu HARUS,lagi WAJEEB...maafkan aku
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Bilakala aku "MERAPU" yang tak "MENENTU" kerna manahan SAKIT 


diHARI LAHIRku!
Sian..kan aku? T_T

Comments

Popular posts from this blog

1st Annivesary@Konsert Gemuruh Double Trouble!Part2..n abesh

I HEART Bali - Romantica D'Amor Dinner and our last day of jalan2!

Missing..