Special Delivery from RM!










Lately neh memang aku da agak 'hanyut'.Tejebak dah ngan online purchase.Online purchase not pulse purchase k.Banyak beze tuh.Jangan prejudice ngan akak..tak baeek taw.Aku memang da agak "giler" window soppin cara virtual lately neh.Pantang nampak blogshoppe yang da vass wajibb aku terjah."Thanks" to cikpah.Godean dia..lame2 berhaseel gak. Takdela cair.Separe pejal jek pun.But not like her,dia pecinta branded handbag cam yang aku citer ritu.Aku plak suke browse,suke norr tengok blogshoppe yang juai baju,accesories ke shuz macam yang kat bawah neh^_^!


Bebalik pade citer asal tadi.Suke giler!Sonok bangetla balek2,sampai ja,jejak jek umah mak aku..nampak enbelop kaler kuning neh!^_^

Taw dahh dari RM.Yeay!Yang ku tunggu tiba udeeh akhirnya!Suka.Suka.Banget SUKA!Mao tak suka ko,aku order satu tapi yang aku dapat 3!Yer T.I.G.A!!*jangan jeles oke!*

Baju yang aku ode itew sangatla HOT.Tak salah lagi.Memang SESUAI BANGET!Taste kak red memang MANTOPP.Ala2 taste mak nyaah!Nanti aku upload gambo da vass aku bile pakai baju tuh eh!Muahahahah *poyo mode*

Tapi yang paling BEST,yang aku nak story dipagi yang tak bape nak glory neh(cos..Germany kalah malam tadi ngan Spain..bongok jek!)that kak RM siap spray minyak wangi tuhh kat baju2 yang dianto tuk aku!Tataula kestemer dapat yang same ngakk!Story me kalo same eh.Seyes giler banyak!Kuat ko,silap oang leh sesak napas!Tapi memang seyesla WANGI oke!Bukan sembarangan minyak wangi,n definetely not cap ayam one!Branded one.Mak da telek n da conpom!Yang sure,n kalo tak silap kak RM spraykan pepium Ralph nyahh!

Kelass kak RED,"special touch" gitew!Da berejam aku bukak parcel tuh but still tak ilang bau!Penuh bau kat satu hall umah aku lagi ader!Thanks kak RM.4sure akan kutunggu lagi sale HOT kat blog ko kak!Teliuq gak sebenanya tengok bag2 yang menggodas kat blog kak red tapi mahai nor.Tak mampu jek rasenyer.Tarak bujet sebenanyerr.Hmmm,kalola ade yang sudi nak tolong SPONSOR..bahagia weh!^_^

Comments

  1. Sweet ... !! nnt aku g bau perfume tuh klu okehh aku beli ahahahahhaha.:P

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

I HEART Bali - Romantica D'Amor Dinner and our last day of jalan2!

1st Annivesary@Konsert Gemuruh Double Trouble!Part2..n abesh

Missing..