Pagi yang GELAP


Selamat datang ISNIN!!!!Giler plastik.Weii adeke oang sambut hari senin dengan senyuman???Hurrm..aku pun da lupe biler aku last suke giler,biler last aku tetunggu2 hari senin.Probably time gaji or time bonus falls on hari seninla kot...Pagi tadi masa  kua nak gerak gi opis,langit gelap...mendung giler.Sungguhla tak bermaya..Ujan pun da start turun rintik2.Aku da dapat rasa.Instinct aku da berdetik."Sure not gonna be a good start...." Bosan!Aku tak suke betul kalo permulaan minggu aku start cenggini.Spoiled giler.


Aku taw dah.Neh kalo jejak ja highway confirm jalan jem menggila.Oang KL neh memang pantang,ramai norr yang jakun.Sungguh!Waima ujan turun setitik pun da naik "cuak".Mulala drive kete tekulat2.Stress!Sure aku akan stuck kat DUKE tak pun sangkut berejam kat NKVE yang tolnyer mahal giler but stil sangkut cam hampeh!


Bilala nak berakhir...aku da jelak nak redah jem hari2 sampai kematu kaki.Keras kaki duk tekan break ngan clutch tapi geraknyer ngalahkan siput khinzir!Tapi apela daya..aku sekadar kuli.Carik rezeki camnila.Aku redha..Selagi terdaya,selagi termampu aku lalu,aku buat,aku buat.Tak,bukan merungut,jauh lagi  tangkap muat,just nak me"motivate"kan diri sendirik di hari senin yang selalu oang gelar macam2.."Manic Monday"la,"Monday Blues"la.. Layankan saja..



Aku taw semalam aku ngelat lagi satu entri.Adeeh memang susah kengkadang.Aku neh baru ja belaja ber"tatih" weii.Still merangkak2,still nak kejorr, nak susun kasik sumer in place(giler ayat kaber line!)Tak leh nak ngelakla.Cik abe aku turun KL.So automatically,tanpe paksaan,tanpe suruhan sesape FAMILY come first.No ARGUMENT.Aku memang sayang "kecintaan" aku yang satu neh,tapi aku lebeh sayang PAMILI aku.Giler tak sayang!Tambah lagi best cik abe aku me'ringan'kan tulang, menunjukkan skill MR.mama dia!Sangat someeylorr.Tegelak jap aku.Oke per..ada gak inisiatip nak menolong isteri kesayangan dia neh^_^ Tak kesahla ghupernyeeee cenggane,aku SUKE per ko kesah??Hukhukhuk..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Comments

Popular posts from this blog

I HEART Bali - Romantica D'Amor Dinner and our last day of jalan2!

1st Annivesary@Konsert Gemuruh Double Trouble!Part2..n abesh

Missing..