Citer sedey di pagi rabu..

Hari Rabu mai dah....
Patutnya pagi neh pagi yang happy.
Sebab aku suka sangat hari RABU.
Dari dulupun.
Dari zaman sekolah..
Cos rabu,hari ke-3 dlm seminggu.
Aku suke nomot 3.
Maybe sebab tu kot.
Atau maybe cos rabu tu middle of a week.
Tinggai 2 hari lagik nak jengah wikend.
Yang selalu aku tunggu2.
Mungkin jugak.
Patutnya hari neh best.
Sebab...aku bangun awai pagi tadi.
Awai dari selalu (kui 6 tepat ooowh rini, achievement hokeh!Selalunya 6.30.. ^_@)
Langit cerah..matahari pun naik cantek ja pagineh.
Patutnya hari neh hari yang ceria.
Sepatutnyala,supposedly..
Ntahla..sedey tul aku.
STRESS gegiler ar.
Pesai ntah.
"Wicked wednesday"???

Hmmmmm..
Sedey datang,stress duk sergah2 haku.
Tak suka,tak suka.
MENCIK!!!!! (**meroyan jap!**)
Abehh kalo koang jadik aku tak SEDEY ke??tak TENSEN??tak STRESS?? tak MEROYAN ker koang kalo......
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.


CAUGHT,STRANDED
dekat SEJAM
dalam 5KM stretch JAMMED????????
Patutnya 15 minit ja da sampi taw...
Ako MENCIKKK driber JAKUN!!!!!!



 

xoxo,
-Ako yang sakit ati-









Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

I HEART Bali - Romantica D'Amor Dinner and our last day of jalan2!

1st Annivesary@Konsert Gemuruh Double Trouble!Part2..n abesh

Missing..